صندل مردانه 1402/تولیدی انواع صندل مردانه در قم

تولید انواع صندل مردانه و زنانه در بزرگترین تولیدی ها و کارخانه های صندل در قم با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت درب کارخانه

با مشاوران ما در ارتباط باشید.09125961893

خرید اینترنتی صندل مردانه

صندل ها زنانه و یا مردانه معمولا وزن سبکی دارند و رو باز هستند. و برخی دیگر از این مدل های صندل در پشت و مچ آن دارای بند هایی هستند که راه رفتن را آسان تر می کند. از انواع دیگر صندل های مردانه می توان به مدلی اشاره کرد که بدون بند هستند و در قسمت جلویی فقط دارای پوششی هستند که پا را حفظ می کند و بر روی پاها قرار می گیرند.

صندل های چرمی که مورد استفاده و تولید می شود در مقایسه با انواع دیگر صندل ها از قیمت بالاتری برخور دارند و آن هم طبیعتا بخاطر چرم بکار رفته در آن ها است. که یکی از متداول ترین محصولات است. که آقایان استقبال زیادی برای خرید آن دارند که هم از لحاظ شیک بودن و هم از لحاظ زیبایی از قابلیت بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی صندل مردانه

صندل های مردانه از سه دسته جلو باز صندل بند دار و صندل بدون بند هستند. که نوع جلو باز آن غالبا جلویی باز دارند و از لحاظ ظاهری خوشایند تر خواهند بود در دومین نوعی که برای صندل ها ارائه میشوند. صندل های بند دار است که برای پیاده روی کفش های مناسبی هستند که بندهای ان ها معمولا در پشت ساق آن ها بسته خواهد شد. و این مدل صندل ها با تو جه به اینکه در مقیاس خرید و فروش آن ها جلوه و زیبایی خاص تری نسبت به انواع مدل های دیگر آن ها دارند در ویترین ها جایگاه ویژه ایی دارند.

خرید اینترنتی صندل مردانه

تولید کنندگان صندل مردانه شیک

افرادی که در مناطق گرم کشور زندگی می کنند. اغلب از صندل های مردانه  که بسیار شیک هم هستند استفاده می کنند. و به دلیل راحتی خاصی که این نوع صندل ها محصو دارند در برخی مشاغل نیز کاربرد خود را دارند. از این رو در گذشته ماهی گیران برای صید ماهی از این صندل ها استفاده می کردند. اما آن ها به صورت صنایع دستی و اقوام عشایر خود این پای افزارها را تولید و در معرض عموم قرار می دادند. هرچند هنوز هم این سنت دور نشده است و ماهی گیران و صیادان از این صندل ها استفاده می کنند و به دلیل رو باز بودن آن ها آب درون آن ها نمی ماند و عبور خواهد کرد و کار را برای ماهیگیران آسان خواهد نمود.

می توان به جرات گفت که در گذشته مردان بیشتر از صندل استفاده می کردند. و بیشتر مردم از صندل ها برای امرار معاش خود و سلامت پاهای خود از کزند آلودگی ها و مشکلات محیط زیستی استفاده می کردند.

صندل مردانه شیک

خرید صندل رکابدار چرم مردانه

مدل های دمپایی صندل مردانه شیک چرم، همواره از پر تقاضا ترین مدل های دمپایی صندل مردانه و پسرانه به شمار می آیند. این

دمپایی ها در اغلب مکان ها همچون ساحل و کنار دریا، خانه، محل کار، داخل ماشین و در هنگام رانندگی و غیره … کارآیی فوق

العاده ای داشته و راحتی و شیک بودن را با خود به ارمغان می آورند.
دمپایی چرم مردانه، عمدتا از انواع دمپایی صندل رکابدار کفش روز با چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می گردد. در این میان

دمپایی صندل چرم طبیعی که از چرم گاوی و چرم بز اصل وبا کیفیت تولید شده با کیفیت ترین و بادوام تر بوده، اما قیمتی به مراتب

بیشتر دارد .

صندل های دخترانه مدل 1402 در طرح ها و رنگ های مختلف توسط شرکت های تولید کننده در کشورمان تولید می گردد و به بازار های داخلی

و خارجی عرضه می کنند به همین سبب برخی از مشتریان، عمدتا دمپایی صندل مردانه شیک کفش روز را با چرم مصنوعی را

برای خرید انتخاب می کنند.

صندل مردانه 1402

تولیدی صندل المطراش عربی

 صندل  های ساحلی زنانه ومردانه ساحلی مدل ها و برند های متفاوتی دارند. که گاهی انتخاب از بین آنها سخت خواهد شد. یک صندل خوب باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان آن را انتخاب کرد. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای یک صندل یا دمپایی خوب راحت بودن آن است. شما ممکن است ساعت ها از یک کفش مردانه تیمبرلند استفاده کنید و با آن راه بروید به همین علت این صندل باید راحت باشد وپاهای شما در مدت زمان طولانی اذیت نکند.

صندل های مردانه  عربی اینگونه هستند و راحتی پاهای شما را تضمین می کنند. از دیگر ویژگی هایی که صندل های مردانه عربی دارند وزن کم و نرم بودن آنهاست. که این نکته نیز تاثیر بالایی در راحتی پاهای شما دارد.یکی از نکاتی که درتولیدی صندل عربی المتراش مورد توجه قرار می گیرد، تولید صندل هایی استاندارد است. این یعنی وقتی شما از تولیدی صندل عربی المطراش صندل خریداری می کنید خیال تان از بابت استاندارد بودن آن و حفظ سلامتی پاهای تان راحت است. همچنین لازم به ذکر است دوخت این صندل ها نیز بسیار با کیفیت است. و در اثر استفاده ی طولانی مدت از بین نخواهد رفت. پس شما عزیزان با انتخاب این صندل از وجود یک صندل مطمئن و با کیفیت که قیمت چندان بالایی ندارد بهتر می باشند.

صندل المطراش در قم

تولیدی صندل مردانه با کیفیت تبریز

از دیگر شهرهای که در حوزه دمپایی و صندل فعالیت دارد شهر تبریز است که مانند شهر مشهد بیشتر در حوزه صندل و دمپایی دست دوز زنانه و مردانه مشغول فعالیت هستند.
اما کارخانه تولید کفش و صندل که در امر تولید صندل و دمپایی چرم و طرح چرم هم فعالیت دارند در این شهر بسیار یافت می شود.

صندل های چرمی که مورد استفاده قرا می گیرند و تولید می شود در مقایسه با انواع دیگر صندل ها از قیمت بالاتری برخوردارند و آن هم طبیعتا بخاطر چرم بکار رفته در آن است. که یکی از متداول ترین محصولات است که آقایان استقبال زیادی برای خرید آن دارند که هم از لحاظ شیک بودن و هم از لحاظ زیبایی از قابلیت بالایی برخوردار است.

تولیدی صندل مردانه با کیفیت تبریز

توزیع صندل های چرم مردانه

تولیدی صندل های چرم بیشتر از نوع کلاسیک و اسپرت می باشند و بسیار نادر است که صندل های زنانه و مردانه تولید می کنند.
چرا که این تولیدی ها بیشتر کارگاه کفش دست دوز بوده و تجهیزات مربوط به تولید دمپایی را ندارند اما کارخانه های تولیدی کفش چرمی نیز وجود دارند که به خوبی می توانند دمپایی چرمی تولید کنند.

اغلب تولیدی های دست دوز، صندل ها را با جنس چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی تولید می کنند. و برخی از مدل های آن بسیار برای تولید کننده پر زحمت می باشند.

کفش و یا صندل زنانه و مردانه خصوصا صندل دخترانه ارزان در ایران بیشتر از صندل مردانه تولید و بفروش می رسد اما نوع صندل چرم مردانه از کفش صندل چرم زنانه پرفروش تر می باشند.

توزیع صندل مردانه

تولید کنندگان صندل مردانه چرم

فروش انواع صندل های چرم با تخفیف ویژه در فروشگاه های اینتنرتی انجام می گردد و می توانید آن ها را به صورت عمده در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید.

خرید صندل های زنانه و مردانه را می توانید از انواع کفش فروشی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید و از کیفیت و مقاومت آن ها مطمئن باشید. تولید کنندگان صندل های زنانه و مردانه تمام تلاش خود را می کنند تا از مواد اولیه با کیفیت و عالی استفاده کنند. زیرا به دنبال مشتریلن ثابت و همیشگی هستند تا از حاشیه سود بالایی برخوردار شوند.

در کل مواد اولیه به کار رفته در صندل های مردانه چرم هزینه ای اعمال شده در صندل چرم بر روی قیمت صندل تاثیر گذار است. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از انواع صندل های مردانه و همینطور قیمت روز انواع صندل با ما در ارتباط باشید.

قیمت یک جنس در درب کارخانه ارزان تر از مغازه ها است، اما در این صورت نیز قیمت عمده صندل المطراش می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در اینجا به برخی از مهمترین عوامل در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

تولید کنندگان صندل مردانه چرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما