فروش صندل PU / با کیفیت و راحت برای تمامی سنین

صندل های زنانه پاشنه بلند شیک در تهران با قیمت مناسب درب کارخانه، صندل های زنانه لژدار و بیرونی اصل

تولید کنندگان صندل زنانه در قم

در دنیای امروز صندل زنانه پاشنه بلند تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین پوشش ها برای پا ها شده اند. بیشترین فروش دمپایی pu

ها در فصل ها گرم سال همانند بهار و تابستان می باشد اما با این حال در سایر فصول نیز کاربرد های خاص خود را دارند. در هر

خانه ای حداقل باید چند جفت کفش ویکو زنانه باشد تا افراد خانه از آن استفاده کنند. دمپایی ها مدل های متنوعی دارند و قیمت آنها نیز با

توجه به قیمت آنها متغیر است .

دمپایی pu
صندل لژدارزنانه تبریز

فروش صندل اسپرت دخترانه

در دنیای امروز صندل اسپرت دخترانه تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین پوشش ها برای پا ها شده اند. بیشترین فروش برای دمپایی

ها در فصل ها گرم سال همانند بهار و تابستان می باشد اما با این حال در سایر فصول نیز کاربرد های خاص خود را دارند. در هر

خانه ای حداقل باید چند جفت دمپایی باشد تا افراد خانه از آن استفاده کنند. کفش مردانه تیمبرلند مدل های متنوعی دارند و قیمت آنها نیز با

توجه به قیمت آنها متغیر است .

دمپایی pu

 

فروش صندل PU در چه مدل هایی در بازار انجام میشود؟

همانگونه که میدانید دمپایی ها با جنس ها و زیره های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام را از آنها دارای ویژگی های خاص خود

و همچنین مزایا و معایب خود هستند. یکی از این مدل ها زیره ی PU  است که طرفداران خاص خود را دارد. زیره های PU دارای

چگالی پایینی می باشند. که این ویژگی باعث شده است. که دمپایی PU بسیار سبک و راحت باشد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به عدم شکستگی این زیره ها اشاره کرد. میزان سایش آنها نیز بالا نیست.

فروش صندل PU در چه مدل هایی در بازار انجام میشود؟

دمپایی PU مناسب برای تمامی افراد می باشد. و نوع زنانه و مردانه ی آن تولید شده است. کیفیت دمپایی هایی که از  PU

ساخته می شود بسیار بالاست و در اثر استفاده از بین نخواهد رفت. تمامی علاقه مندان به این مدل از دمپایی ها می توانند.

دمپایی PU زنانه و دمپایی PU مردانه را از این فروشگاه اینتذنتی خریداری نمایند. و سال های سال از وجود یک دمپایی با کیفیت

بهره مند شوند. برای خرید از این فروشگاه که در آن تولیدات با کیفیت عرضه می شود. در این قسمت کلیک نمایید.

واحد فروش دمپایی pu 09125961893 خانم بختکی برای اطلا از مدل ها و قیمت های دمپایی pu تماس حاصل فرماید ویا در روبیکا پیام دهید

 

دمپاییpu

خرید صندل دخترانه بند دار

اگر قصد خرید صندل دخترانه و یا زنانه بند دار را دارید قبل از خرید آن باید به نکاتی توجه کنید که می تواند در انتخاب شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

مهم ترین نکته ای که باید قبل از خرید این محصول به آن توجه کرد. کیفیت کفش است زیرا از روی کیفیت می توان به ماندگاری آن نیز پی برد.

نکته ی دیگری که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت کنید. جنس بند صندل دخترانه است زیرا پوست شما به آن حساسیت نداشته باشد و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

همچنین در هنگام خرید اینترنتی انواع صندل های زنانه و دخترانه باید به راهنمای سایز آن دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین سایز آن را انتخاب کنید و پا هایتان در هنگام استفاده از این کفش آزرده نباشد.

خرید صندل دخترانه بند دار

مشخصات بهترین صندل زنانه PU

همانطور که می دانید صندل های زنانه بسیار متنوع  و با قیمت های زیادی هستند .و تنوع آن از جنس رویه تا نوع پاشنه که می تواند. تخت و پاشنه بلند باشد. تا رنگ آن که می تواند رنگ های متنوعی داشته باشد.

صندل زنانه طبی نیز همانند کفش زنانه طبی است. اما با این تفاوت که رویه آن باز است تا هوا بتواند. بیشتر جریان پیدا کند و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

از مشخصات بهترین صندل زنانه و مردانه در درجه اول جنس رویه صندل و یا دمپایی طبی است. که بهتر است از چرم طبیعی، جیر باشد اما رویه که از جنس کناف است نیز مناسب است. همچنین بهتر است که صندل  کاملا تخت نباشد و حداقل سه سانتی متر پاشنه داشته باشد. و همچنین پاشنه آن بیشتر از پنج سانتی متر نباشد .تا به کمر و زانو فشار وارد نشود.

از دیگر موارد مهم هنگام انتخاب انواع صندل زنانه و مردانه  این است که به گونه ای طراحی شده باشد. که حتما پشت آن بسته باشد و همچنین مچ پا را نیز در بر بگیرد تا از پیچ خوردن مچ پا جلوگیری شود.

صندل های رنگ روشن از لحاظ جذب کمتر نور خورشید و گرما به نسبت انواع صندل که رنگ تیره و یا مشکی دارد مناسب تر هستند.

مشخصات بهترین صندل زنانه PU

قیمت عمده صندل زنانه PU

امروزه با طراحی انواع صندل های طبی، راحتی هم به علاوه ی زیبایی به آن ها اضافه شد است. و همین واقعیت باعث شد تا مشتریان به راحتی دست به خرید این محصولات بزنند. و کلکسیونی را برای خود تهی کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

کشور ایران با در دست داشتن سهم زیادی از بازار چرم در منطقه و جهان توانسته تولیدات بسیار موفقی در تولید انواع صندل داشته باشد و سهم زیادی از بازار جهانی را هم از آن خود کند تولیدی ها با بررسی های زیادی بر روی راحتی کفش ها و طراحی های ارگونومیک توانسته اند. بهترین نوع این محصولات را به راحتی به بازار عرضه کرده اند و تنوع را در این بازار بالا ببرند و همچنین قیمت گذاری این صنعت را تا حد زیادی به دست بگیرند و به اقتصاد کشورمان کمک های شایانی کنند. صندل زنانه PU

قیمت عمده صندل زنانه PU

صندل زنانه و دخترانه لژدار

صندلهای زنان و دخترانه لژدار انتخاب بسیار مناسبی برای فصل بهار و تابستان می باشد. و کاربرد های فراوانی دارند، از جمله جلوگیری از عرق کردن پا، بو گرفتن پا و جلوگیری از قارچ گرفتن ناخن های پا در فصل تابستان از ویژگی های استفاده از صندل می باشد.

صندل لژدار زنانه دارای طرح و مدل های بسیار متنوعی در بازار است و می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند صندل های لژدار در دو نوع در بازار و این سایت موجود می باشند، که یکی دارای لژ باریک تر است و برای مهمانی ها مناسب می باشد و نوع دیگر آن لژ پهن تری دارد، که مناسب پیاده روی های کوتاه و استفاده روزانه است. صندل زنانه PU

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما